اگر صادقانه تبلیغات خود را ارزیابی کنید و به پنج سوال زیر را پاسخ دهید، در حال حاضر برای شما یکی از دو اتفاق زیر در حال رخ دادن است:

– در حالت اول شما متوجه می‌شوید که تبلیغات شما، به سوالات زیر جواب‌های بسیار قدرتمند و قانع‌کننده‌ای را داده که در این صورت باید به خود تبریک بگویید. زیرا شما شامل ۱% از تمام کسب‌وکارهای کوچک اینترنتی هستید که از تبلیغاتشان به چنین نتایجی دست‌یافته‌اند.

یا

– در حالت دوم متوجه می‌شوید که تبلیغات شما کاملا در مسیر اشتباهی است . در این حالت شما روی خود و کسب‌وکارتان تمرکز بیشتری داشته و کمتر به هدف از بازاریابی خود توجه می‌کنید. ۹۹% کسب‌وکارهای کوچک اینترنتی در این دسته قرار دارند. تبلیغات آنها چندان تاثیرگذار نیست.

آموزش کسب و کار اینترنتی

در ادامه راه بد نیست توجه داشته باشید که در این مسیر چندان لازم نیست به عقل‌گرایی توجه کنید.

اول از همه به تصور خود از یک مشتری فوق‌العاده فکر کنید. سپس به کلا تبلیغات خود را به یک طرف گذاشته و از سوی دیگر، به عنوان یک مشتری فوق‌العاده خود به این ۵ سوال پاسخ دهید.

شاید پاسخ این سوالات در آغاز بسیار عجیب به نظر آید، اما درنظر داشته باشید که اگر تبلیغات شما پاسخگوی این سوالات نیست، پس باید در آنها تغییراتی را اعمال کنید.

منبع : آموزش کسب و کار اینترنتی - کسب و کارافزایش تاثیرگذاری تبلیغات بر کسب و کار اینترنتی
برچسب ها : تبلیغات ,توجه ,داشته ,سوالات ,حالت ,اینترنتی ,مشتری فوق‌العاده ,داشته باشید ,کوچک اینترنتی ,متوجه می‌شوید